dagens

image4

det blev en dagens trots allt då jag kom på att jag ville ha en ny profilbild:)

bas, lóreals hydrafresh och Max factor lasting performance tint "soft beige"
en bronser jag tyvär inte vet märket på...hm....
Oriflames duo blush "natural peach"

som bas på ögonen drog jag en eyeline från hm "Pink glitter"
Över det en av de ljusare lila från Isa Doras eyeshadow quartet  "golden violet"
för lite mer markanta lila valde jag HMs eyeshadow "glitter purple"
samma användes som en linje under ögats fransrad men då med en våt tunn pensel.
svart eyeliner också den från hm och maskara L`oreals lash arcitech i svart.

läppar ännu en favorit Lumene brilliant bright smile lipshine nu i nyansen "cherry purple"

det var dagen trots lätt feber:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0