Dagens make up

dagens kom lite sent idag men som sagt de var en smula krångel med åtkomsten på bloggen idag.

lite lockar

hade fixat en del lockar idag känndes kul med en smula volym

en mer exakt bild av make up
Här är det en närbild av vad jag lagt på idag:)

Basen är den samma vanliga lóreal hydrafresh och Max Factor lasting performance tint "soft beige"
Bronser och roge från HM, sen som shimmer Shimmering pearls också från Hm.

Ögonen, tre olika HM skuggor från deras paletter varav den ena är smokey eyes.
som vanligt tycker jag om att använda den mörkaste med en våt smal pensel som en liner över och under ögat.
svart kajal och maskara....and ure done:)

förlåt glömde läppar, en gloss från hm även den...soft pink tror jag den hette(måste börja skriva upp INNAN jag plockar undan:)

det var dagens iaf.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0