dagens eller ja gårdagens

image3

efterssom jag är lite krasslig idag har det inte blivit av att jag lagt någon make up ännu, tills vidare lägger jag upp en bild från igår så får vi se om jag orkar få till någon dagens bild:)
Även om bilden är en smula...ja....så kan ni iaf se färgerna:)

som bas använde jag Lóreals hydrafresh blandad med Max factors lasting performance tint "soft beige"
Över det sveptes en bronser från Oriflame och en rouge från hm "tender rose"
Ögonskuggor jag valde var Isa Dora eyeshadow Quartet "crystal mauve"
Och sen det som gav inspirationen från början, till läpparna Lumene brillian bright smile lipshine "faint of colour"

kanske drömde jag om varma sommarkvällar igår??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0