Tipsar om butik i sundsvall

Jag har länge kollat på märken på nätet som too faced, eyeko. jelly pong pong och önskat att dom funnits här i min lilla stad så man kan se och bedömma riktigt innan man handlar....eller bara helt enkelt sukta efter en ny skugga eller gloss som man bara vill ha:)

Nu kan vi det det*tralalala*
Ute i shopping området Birsta strax utanför sundsvall har vi en av byggnaderna som kallas Birsta city, och där inne har Pashion placerat sig :)
Spana gärna in där för det finns många härliga produkter som man kan sukta lite exra efter, dom har även en online shop men bor du i närheten så ta en titt i butiken:)

Jag shoppade lite idag, det blev lite olika men mest nöjd är jag över Rosebud Strawbery lip balm, den finns även att hitta på cubus för den som söker den i sundsvall:)

jag har länge suktat efter Barry Ms härliga produkter och skimrande färger, det finns ju att hitta på nätet att beställa också men jag vill se och lukta och kolla lite extra jag:)
Men idag inne på pashion hittade jag en produkt som kan vara likvärdigt intressant, Gosh hette det och är danskt? jag måste kolla upp detta har inte hunnit bara satte mig här för att rapportera om dagen....lovar en återkoppling:)

nu ska jag bjuda på en makeup bild eller två:)


Kommentarer
Postat av: Yassmin

Hittade till din blogg när jag googlade på Pashions namn och jag kan säga att jag tycker Gosh är ett jättebra märke. De har en härlig primer som jag använder, sedan har de fått in en vattenfast eyeliner i Birsta som är helt otrolig... fina färger och en smal fin pensel..testa den!

2008-09-17 @ 22:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0