katten vilket problem

god morgon.
För alla er där ute som har barn och bloggar så vet ni vilka små påhitt de kan få som kan mer eller mindre hämma bloggandet, men jag råkade ut för ett nytt problem.
Jag skrev att jag skulle försöka få min dator och kamera att sammarbeta för bilder på rea fynd och annat smått o gott..... och det hade nog gått bra om inte katten bitit sönder sladdet till min kamera:S

den lilla honan har fått dille på att gnaga på sladdar! hur vad gör man??
Nu måste det fixas en ny sladd så mina bilder till slut når in i datorn...men vad säger att hon inte är där igen och biter och tuggar och busar?

Dom säger att alla författare har katt...och jg tror det ligger något i det men har ni tänkt på hur många bloggare som faktiskt har katt.....undrar hur det står till där ute, har ni katter?
Och i  så fall, gnager dom på sladdar och vad kan man göra? *desperat*

ha det gott i *hmm* solen? här är det molnigt och grått blir defenitivt mys kofta på idag!



en av dessa rackare var på sladden.......men söta är dom ju ;)

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

oooopss..ha en fin helg iaf:)!

2008-07-04 @ 15:39:07
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0