Sugen på en ny doft

Ett tag nu har jag gått och sniffat på Beckhams doft Intimatly Night och jag älskar den.
Jag har inte köpt doften ännu... kanske för den känns lite väl kryddig för ljusa sommardagar och jag är mer av en sommarkväll/höst människa.

men snart kommer det nog inte att räcka med att gå och sniffa på flaskan i butiken längre......:)



Vad säger ni har ni nån "kändis-doft" favorit?
Eller annan favorit doft för den delen?

(bilden hittade jag hos Kicks där ni kan läsa om några fler kändisdofter)

Kommentarer
Postat av: sol

Jag älskar verkligen Sarah Jessica Parkers parfym Covet. Den är speciell, en av mina favoriter.

2008-07-25 @ 11:22:56
URL: http://solig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0