En utlovad dagens makeup:)

tänkte slå två kommentarer i en smäll och ge en utlovad dagens makeup och samtidigt visa att jo jag använder en del mer varma nyanser. idag blev det ganska neutralt .




Tog en liten bild på  de produkter som jag använt.

Basen samma som vanligt,
Loreals hydrafresh
Max factors lasting preformance tint soft beige
Isa Dora oil control powder sheer nougat
Fob bronser
Isa Dora snowbelle highlighter

Ögonen skuggor från Viva La Diva
eyeliner "dipliner" HM
Loreals lash Archtitect svart

Eyebrow pencil light brown HM

Läpparna fick en gnutta Rosebud Strawberry Lip Balm

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja kolla! Hur fint som helst! Men det ar kul att prova alla mojliga farger, du varierar dig det gor nastan aldrig jag...=(

2008-07-12 @ 21:37:13
URL: http://imswedeheart.blogspot.com/
Postat av: Miss S

Att leka med färger är bland det roligsate jag vet...det gäller att våga testa lite nytt.

Varför tror du att det är så att du aldrig varierar dig? mitt tips är att du testar lite nytt hemma själv olika stilar och färg så kanske du hittar lite nya favoriter?



mvh Miss S

2008-07-12 @ 21:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0