Kikar in lite snabbt

Jepp jag vet att min bloggtorka håller i sig lite väl länge så jag kikar in för att kolla läget.
Shopping, vilken månad är bättre lämpad än december!
Tyvär är det ju då shopping till andra så kan inte lägga ut några hintar här inne ifall personen som får klappen läser i förväg;)
Tror att många så som jag har det väldigt bra denna månad att spana in perfekta julklappar och slå in fina paket, kan avslöja att själv njuter jag för fullt.
Till mina läsare säger jag iaf att jag kommer tillbaka så smått, har lite problem med en hand (höger naturligtvis för jag använder den ju till....tja det mesta men även att skriva så klart) och det gör just bloggande till lite av en pina just nu.
Ett läkarbesök till veckan är bokat så det kanske blir bättre snart:)

Ha det bra i vinterlandet!

ps, om någon annan vill dela med sig av sina julklappsfynd är ju det helt okej:)

Kommentarer
Postat av: Monica

trevligt! Jag väntar med spänning!

2008-12-04 @ 07:55:11
URL: http://www.imswedeheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0