shoppingen

Efterssom min "berömda" kamera nu lagt av för gott som det verkar så kan jag tyvär inte lägga in några bilder av fynden jag gjorde igår :(

men en kort resume kan jag väl ge.

Second hand fynd gjorde jag, en kortare modell av jeansjacka i biker modell...mellan blå i färgen.
ett skärp, grön och flätat lite bredare.
en tunika, mönstrad med blå grå toner i tunnare material.

från Åhlens fick det bli några rea fynd, en hallonröd/röd  kofta Vera med knytskärp.
en svart skinnväska lagomt stor lite kantig modell (tänk formen av ett kollegieblock) med fickor på framsidan och några nitar.
och ett svart nitbälte smalare modell.

Hos hm fick jag nog höstvibbar av regnet för jag hittade mysiga torgvantar i svart och två baskrar storleken större som kommer att pryda mitt huvud då det blir svalare :)

och jag köpte en ny pincett, även den billigare modell hos hm så vi får återkomma med resention på hur pass bra den är att jobba med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0