Eko tänket och andra funderingar

jag har suttit idag och kikat en del efter ekologiska alternativ till den vanliga shoppingen.
Har ni egna tips får ni gärna hojta till med en kommentar.

Jag älskar handgjorda saker då jag själv skapar/knåpar ihop/fixar gärna och har kikat efter lite härliga produkter idag, jag tänker låta det smälta till lite så kommer det nog komma lite små tips här inne framöver.

jag sörjer min kamera, känns konstigt att inte kunna fotta min makeup och mina ideer hellst då jag har en del planer på inreda om hemma, det hade varit ett skoj projekt att lägga upp i bildbevis här inne :(

men tills vidare får det vara så då jag inte har planer på att köpa en ny kamera direkt på en gång tyvär.

Efterssom jag rensade och inventerade min garderob nyligt så funderar jag på olika sätt att uppdatera/göra om eller göra sig av med det som får ligga i "kommer inte att använda" högen.

ett lass kommer leta sig till second hand, en liten hög ligger i projekt kartongen dvs sånt som jag har planer att återanvända i ny tappning och jag har en ge bort hög som har tilltänkta adresser hos familj och vänner.

hur gör ni själva inför hösten?

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha ja de kanske behövde lite upphottning de där gamlingarna..nåt att tänka på resten av dagen..haha



sucksuck vilket förbannat höstruskväder =(

2008-08-11 @ 13:55:34
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nu blir jag glad! jag fick alltid pyssla klippa klistra rita är jag var liten och mina föräldrar uppmuntrade sånt. Så jag blir oerhört glad nu när jag läser att du och dottern ska pyssla!

kram!

2008-08-11 @ 23:04:04
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0