smycka till bhn....

Okej det här bara måste jag tipsa om, jag är en tjej modell större. Ni som sett mina make up bilder kan ju nästan gissa er till det.
I alla fall,  då man har en större byst är det svårt att tex gå i en strapless klänning då man gärna vill ha ett ordentligt stöd, men ärligt så kul är det inte att bh banden syns, och även de genomskinliga syns så nu har jag hittat det här som jag tipsar om:)
Det är ett smycke band du antingen ersätter det vanliga bh bandet med eller fäster utanpå orginalet så det blir piffigt:)
då blir det man själv gått och irrierat sig på istället en accossear, ett smycke i sig.
Jag blir så glad när jag hittar sånt här.
även detta från bags and fashion.



hamnar på min tips lista det här:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0