Vårda dina naglar

Vi tar hand om ansiktet och oftast händer och om man hinner/har orken även fötterna.
Jag ville ge ett tips till dina naglar och nagelbanden.



Tvål Nail butter  finns hos eleven.se i olika dofter.
Det är shea smör och du smörjer in naglar och nagelbanden med det så blir de mjuka....ett pluss är att man luktar gott också, lite beroendeframkallande kanske jag bör varna ;)

Själv har jag doften Cotton candy och jag älskar den.

Vad sägs om dofter som
Banana creem pie
Blueberry Vanilla Parfait
Mandarin Orange Chiffon
Morning dew
Pink  Cotton Candy (min favorit)
Sandalwood and Vanilla
Strawberry and Vanilla

Jag vill ha allihopa :D bör kanske klicka hem nån fler 99 kronor är ju inte så farligt får se om det blir nån beställning framöver:)

Kommentarer
Postat av: Petra

Har body butter från Tvål i doften Pink Cotton Candy och det är en klar favorit!

2008-07-22 @ 18:23:02
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0