Kamerastrul igen....

ja jag kan ju inte skylla på katten den här gången men det är nåt knas med min kamera igen...vilket inte är så skoj då jag tänkte göra lite olika dagens makeup och fotta framöver :S

det är så enkelt att blixten har dött, på nåt knepigt sätt...bilderna blir iaf inte bra, får se om jag kan hitta nån stans i lägeheten som är ljust nog att fixa med bilder på tills vidare...... inte roligt när inte färger och sånt synd klart och tydligt på sådana bilder.

jag får helt enkelt leka reparatör ikväll:D
Skojjar då skulle jag ha sönder den helt.

passar på att säga god natt till alla er sweets där ute nu ifall det blir mer åska,  har varit väldigt ostabilt väder här idag.

sov gott!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Hoppas du sover sött just nu och får en fin tisdag:)!

2008-07-22 @ 01:51:02
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0