inventering....

Alltså idag har jag suttit och kollat in lite höstmode, spanat in lite nya favoriter och planerat lite inköp för hösten.
När jag sitter här så kliar det i fingrarna att göra en garderobs inventering och se vad funkar, vad funkar inte och vad behöver kompleteras inför hösten?
Är jag knäpp? det är sommar och jag funderar över höst outfits..........

Samtidigt så är jag en panerings människa som gärna gör sånt, inventerar och planerar lite för att senare förstöra planeringen lite med spontana inköp:S men men det gäller oftast väskor... och smink...och nån topp och tja ni förstår.

kan vi kalla det för ett försök från min sida att vara organiserad i år? lite mer än vanligt iaf?

hur gör ni där ute? planerar eller är det sponatan inköp alltihopa?

Kommentarer
Postat av: ida

spontanköp hela bunten ;) haha

2008-07-16 @ 22:39:04
URL: http://karlssonida.blogg.se/
Postat av: C

Det mesta blir spontatn för mig. Men jag kan ju veta i förväg om jag verkligen behöver typ en jacka eller ngt..

2008-07-16 @ 23:14:38
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0