hade lite höst feeling......

Ja det känns smått olagligt att blogga om hösten så här idag då solen lyser ute men igår hade vi grått och inte så mycket sommar känska så då känndes hösten inte så långt borta.
De skisser jag satt och gjorde hade alla höst vibbar:)
Idag snubblade jag på lite plagg som defenitivt hade fått samsas med mig i höst.



Denna söta tribal tube dress föll jag för....... tänk ett brett  skärp och tights till *mmmm*



Kanske dra denna sötnos över då det blåser lite? Cotton cargo jacket i svart.
Båda dessa hittades på Forever21

Jag hade gärna haft en lite gulare väska till som den här från Top shop:)

Klart allt kommer upp på önskelistan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0