Att leva som man lär....

Ibland är jag bara så dum att det är synd om mig!
Hela våren somaren har jag gått och provat, tagit av och lagt tillbaka en längre svart kjol från indiska som inhandlades för några år sen.
Härlig kjol i crepe men liite lång bara, så där att man kan råka kliva på eländet och den hasar snyggt ner för skinkan:S
Ja iaf så är den sparsamt använd och jag suckar tungt då jag faktiskt gillar den.

men så idag slog mig den brillianta iden (som ärligt borde kommit lååångt tidigare) att jag kan ju använda eländet som klänning!
Sagt o gjort så hasade jag upp midjan över bysten och där stod jag då i en helskön tubvariant som var jätte snygg.
Slände på ett skärp och bara snurrade framför spegeln.....skit snygg, luftig och underbar med sin volang nertill.
Döh!
och jag som tipsar om presis samma åtgärd....snacka om dumhets faktor på den.

så hur är det man säger...man ska leva som man lär?
handen på hjärtat, är det fler än jag som missar så fatalt på detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0